【保養】隱藏初老年齡! Eucerin 40倍微小透明質酸分子眼霜、小銀彈及面霜 無注射 高效深注底層皺紋

by - 下午5:50


老公受我影響最近開始搽skincare,皆因秋冬乾燥已到達乾到甩皮的苦況,
我就教佢要用含有大小透明質酸分子組合的skincare保濕鎖水,
Eucerin 透明質酸緊緻充盈系列以微小達40倍的小分子透明質酸,
無需醫美針劑注射,都能高效深層解決皺紋等底層老化症狀。
今次會介紹Eucerin嘅透明質酸眼霜、小銀彈(精華)同埋面霜。






老公眼紋多到朋友都叫佢勤力搽skincare,小鮮肉不再,努力保養相信仲有得救!

Eucerin Hyaluron Filler Eye Cream SPF 15 透明質酸緊緻充盈眼霜 (HK$370/15ml)
配方由大小透明質酸分子及高純度活性分子Glycine Saponin組合而成。
大透明質酸分子有效停留於肌膚表面,發揮保濕劑功效,提升皮膚表層水潤度及光滑度;
小透明質酸分子則有效深注肌底,由內而外高效填補皺紋,助肌膚保濕,同時回復充盈緊緻。
高純度活性分子Glycine Saponin則有效促進肌膚透明質酸自生高達256%。
使用四周後顯著改善眼紋及細紋。



眼霜質地如牛油般軟滑易推開,滋潤保濕不油膩,岩哂對護膚品質地要清爽的老公,
最特別是眼霜具有SPF 15+ UV防曬保護,
平日工作一整日對住屏幕,隔一隔藍光、紫外線的光害,perfect!
另外,化妝的女生仲可以做埋眼部妝前底霜,幫助後續上妝持久貼服。
*通過眼科測試,隱形眼鏡配戴者亦可使用。


精華素對於老公呢位護膚新手黎講太advanced了!
不過我由十幾歲就明白精華素的重要性,精華素確是皮膚的補品,
想睇落比同齡的朋友們更年輕,呢一步真係唔懶得!

Eucerin Hyaluron Filler Concentrate 透明質酸緊緻充盈精華素(小銀彈) (HK$475/6x5ml)
配方由大小透明質酸分子及高純度活性分子Glycine Saponin組合而成,
含微小達40倍的透明質酸分子,直接滲透肌底,
同時含天然活性成分,能喚醒肌膚自身修護力,
持續使用4周可明顯淡化肌膚細紋*,更可延長注射透明質酸效用。
*4周為人體皮膚細胞更換時間



先將Eucerin透明質酸緊緻充盈精華素均勻塗抹在整個面部及頸部,
於明顯的皺紋範圍,將精華素直接滴於凹陷處並輕輕推開,令精華液自然滲透,
質地水漾輕盈,滲透力超級強!好快被肌膚完全吸收,完全冇搽左野既感覺。
由微細眼紋到深邃靜態紋都做到飽滿填充,仲有效改善面頰及眼皮下垂,
功效全面,幫肌膚回復緊緻豐盈,日子有功,勤力D搽下,
話唔定皮膚充滿光澤同彈性,睇落仲好過D後生添呀!


日霜多數含有SPF紫外線保護,適合於白天使用;
晚霜不含SPF或色素,適合晚間使用,
並於夜間肌膚進行再生的時候,加強刺激細胞再生。

Eucerin Hyaluron Filler Night Cream 透明質酸緊緻充盈晚霜 (HK$395/50ml)
當中的活性成分Dexpanthenol有效促進肌膚夜間再生過程,
同時質地細膩柔滑,深度滋潤且容易吸收,特別適合秋冬使用。



面霜同小銀彈一樣帶有淡淡香氣,質地軟厚身,有滋潤感,
混合性肌膚就適合先搽兩邊面頰,再用剩餘的面霜薄薄地搽在額頭及鼻位。



要達致最佳護膚效果,當然要將Eucerin透明質酸緊緻充盈系列的產品配合使用,
抗皺同時長效保濕,KO底層皺紋,就算年過30都keep到廿幾歲咁年輕。


Eucerin全系列產品不含香精、致敏成分,敏感肌膚亦可放心使用。


Eucerin透明質酸緊緻充盈眼霜:http://bit.ly/2Z63tBv



Kat’s Platforms:



You May Also Like

0 意見