【醫美】medskinHK體驗 Collagen Up Body 膠原槍

by - 晚上10:44











新一年的目標就係要回復懷孕前的身形,要努力收緊肚皮。新年前去急救一下,到咗medskinHK體驗Collagen Up 超頻膠原槍。


以超頻拉提技術結合單極射頻能量直達膠原層底部,激活膠原蛋白及彈力蛋白增生,令輪廓緊緻提升。


我做咗肚腩及call機位,全個過程都好舒適,無痛,20分鐘就完成。呢度係用正廠機,安全、穩定性都可以好放心。做完即時見到腰型、call 機位收緊咗,有返啲線條。


Collagen Up 超頻膠原槍仲可以做眼面頸、手臂、肚等的部位,促進膠原增生,更firm。medskinHK呢度係單次收費,冇顧問房,唔會hard sell。值得一試!



了解更多 : https://www.medskinhk.com/treatment/collagen-up



📍medskinHK 中環旗艦店

地址:中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場(M88)14樓1401室

預約 Whatsapp|9291 6073


📍medskinHK 尖沙咀形象店

地址:九龍尖沙咀彌敦道132號美麗華大廈一期6樓617室

預約 Whatsapp|4678 2292

------------------------------

#hkfacial #香港美容 #單次消費 #無隱藏式消費 #中環醫美 #CollagenUp #膠原滿滿 #身體收緊

You May Also Like

0 意見