【頭毛日誌】大埔剪髮染髮Salon推介

by - 晚上10:18







節日前整靚個髮型,出街就易打理易set 頭喇😄


上次我特別要求想剪個髮腳整齊啲、充滿厚度的髮型,然後我好快就頂唔順喇😂 又一次提點我唔好見人哋剪得靚,跟住又想跟風copy 落自己度。臉型、五官、髮質、髮量個個人都唔同,指定要剪某某某個髮型,次次出嚟嘅效果都同某某某嘅參考照唔同,理想與現實的落差好大!由讀中4衰過一次,到岩岩產後有點傻傻懵懵地又想盲目跟風,慶幸只係汲取咗兩次教訓🙃 我嘅髮型一向都是髮型師Aries 幫我話事嘅就整得very good!👍🏻 所以呢,髮型呢方面嘅嘢,都係全權交返俾專業的髮型師Aries負責好,我個頭就最安全、最穩陣!🫶🏻


上次我要自己話事嘅髮型究竟有幾fail呢?就係我都嫌個髮型悶,有日心血來潮,喺的水剪咗兩刀,結果就變得更加fail 了😂 我完全剪錯咗唔應該剪嘅位置🤪 好彩有萬能髮型師Aries 幫我救返個髮型🙌🏻 一剪就修返個面形🫶🏻


剪完頭頂即時蓬鬆番,唔會頭扁扁,有返個真 · 「髮型」😆


髮型師Aries 每次mix染髮劑都會精準計算並量度比例,而且控制上色時間拿捏得好好👍🏻整呢隻咁特別嘅Ash色,上色時間要掌握得好精確,染髮劑放耐咗時間就會變色,影響上色效果。


染髮果時望到 Aries 著住件白色衫,通常染髮呀、漂眉呀呢啲好易彈到件衫,白色衫好易拜拜嫁嘛。忍唔住問Aries: 「點解你咁勇著白色衫幫我染髮嘅?唔擔心彈落衫嗎?」Aries話成日都係咁著嫁喎😯果然係高手!


今次染咗個霧面奶茶啡紅色,完全唔洗漂頭都做到啞色效果!(做之前需要做髮質評估)

個Ash 啞色好靚,見到啲頭髮仲係好柔順,唔係乾旱果種啞咗色,同埋髮尾唔會開叉嫁,唔會有曱甴腳嫁!想keep到個色持久啲,就要每3-4星期搵Aries護理一次喇🤎


又寫咗篇詳文,唔知你睇完有冇共鳴?


髮型師 Aries Chan @arieschan933

預約whatsapp: 93392293

Booking 記得用whatsapp預約呀!


#hksalon #hkhairsalon #hkhairstylist #hkhaircut #taipohairsalon #haircuthk #salonhk #hairsalonhk #taipo #大埔 #剪頭髮 #大埔剪髮 #美髮 #剪髮 #染髮

You May Also Like

0 意見