【頭毛日誌】記錄:當媽後第一次剪髮

by - 上午8:28






 5個半月冇剪頭髮、一年冇染過頭髮🤰🏻。原本疊埋心水同髮型師Aries講想唔染2年,冇時間整返靚啲頭髮,淨係大修個髮型就算。

好彩Aries拎住佢嘅堅持,幫我整返靚😭😭😭


#唔洗做人哋媽媽

#做番年輕的我


希望BB讀小學時,同學仔會講:「你帶家姐嚟親子活動嘅?」

BB會回應:「佢唔係我家姐,係我媽媽」

#自我FF #自我陶醉中 


圖2: 日系遮面劉海,岩哂我呢啲大臉女子🤭圖3: 剪了一大堆頭毛,個頭輕哂,吹頭快乾咗✌🏼


Aries booking whatsapp: 93392293


#大埔剪髮 #染髮 #剪髮 大埔 #剪頭髮

#hksalon #hkhairsalon #hkhairstylist #hkhaircut #taipohairsalon #haircuthk #salonhk #hairsalonhk #taipo 




You May Also Like

0 意見