【新手媽媽】產後護理|關於坐月子

by - 下午3:04

 有一種凍,叫做 #呀媽覺得你凍 。呢件事係唔會發生喺我個仔身上,因為,呀媽我覺得好熱,我同呀仔一齊feel到好熱呀😂


俗話話「月子坐得好,一世無煩惱」。坐月坐得好,補得岩,身體係好過以前,我印証咗係真嫁!懷孕前都唔算係容易覺得凍、手腳冰冷,依家坐好月,開梗22度冷氣,著住短凍衫,手心、腳板底係發緊熱🔥😂


陪月姨姨話母乳媽媽食得好,啲營養會由母乳「過戶」俾BB嫁。產後10日開始,我就連續2星期每日飲陪月姨姨整嘅燉雞汁,之後都會每星期飲2-3次。BB食咗我啲營養奶後,「怕熱、唔怕凍」!喺3月中平均氣溫21.3度時,BB已經著梗露大髀裝outfit,著多啲啲都出曬汗兼忟忟憎😂 BB晚晚淨係著love to dream 1.0 tog 睡袋 (入面冇著任何衫) 開住21度冷氣訓覺😴 出街時,有種凍,叫 #路人呀姨覺得我個仔凍 ,喺咁叫我幫BB著條褲呀、著對襪呀。BB好熱熱喇,啲婆婆姨姨們仲叫人哋著衫嘅,BB 熱到滾,但BB唔識講😫 每次BB同馬麻合體時,係行走中的發燙火爐呀😂 相信係我補得好的證據🫶🏻 


其實,喺冇屋企人、冇陪月幫手嘅情況下,產後媽媽可以飲廿八方補身。喺陪月放假時我會自己煲 鈴響茶寮 @botanistsgarden 素28方,依家都仲飲緊補緊身🤭 生完惡露排出後就可以飲了,服用前會有一個中醫師視診診症,睇完之後會按照個人情況知道最適合服用的次序,分階段調補。


佢係全素配方,加入咗植物界的肉類:菌類 🍄 作為額外營養補充以及肉類的替代,當然亦可以自行配搭肉類。產前已經購置咗依家好流行嘅養生壺🤭 煲下代茶、廿八方,沖一叫沖啲藥材、加水、襟藥膳mode,2個鐘後就有得飲,照顧newborn 幾忙都好,一分鐘內就整好自己個廿八方補身,勁方便、快捷😆 我就鐘意全素配方,清清地飲得好舒服,當然加舊瘦肉落去煲都可以啦,落肉嘅話記得要先飛水呀❗️我會食埋湯入面啲核桃、腰果果類,補腎!補腎!補腎!唔補腎真係會一孕傻三年嫁😟


另外,鈴響茶寮仲有一走蟲草花花膠響螺湯包,洗淨材料,放入燜燒壺,注入500ml 熱滾水,焗3-4小時就有個湯飲。補肺養顏、理氣益胃。襯BB瞓着覺嘅時候,快速整到個湯幫自己滋潤吓🤭 我都覺得自己好有效率、好叻呀😆 再加埋平時沖下養血美肌茶,補氣養血,美容養顏。


懷孕一次真係長知識,由零知識,一下跳到識咗好多嘢。體會到坐月坐得好,可以改善體質,比懷孕前更唔怕凍,係女人第二次的生命💖😂 BB體質都變好咗係bonus,今日BB淨係包住個肚防肚風,肥肉佬嘅造型。雖然唔係餵咗母乳好耐,不過俾到啲有埋暖身功效嘅母乳bb ,係bonus。自己坐好月,令BB都健康啲,母乳媽媽谷都冇人講過教到嘅知識,真係終極長知識🤭


#坐月 #坐月子

#28方 #廿八方 #補身 #鈴響茶寮 













You May Also Like

0 意見