【新手媽媽】產後護理:紮肚|關於產後骨盆修復的重要性!

by - 下午1:06

產後,一定要紮肚修復!


有啲人唔明,以為紮肚只係產後媽媽為咗變返靚,呢個係好大誤解🙅🏻‍♀️


紮肚唔係純粹為咗靚,正確嚟講:係為咗身體健康著想💪🏻


🤰🏻懷孕期間鬆弛素的影響下,成個人逐漸打橫拉闊,全身由頭到腳都撐開,腰椎、盤骨、恥骨、股骨都是痛!痛!痛!我是痛得比較嚴重的孕媽,下半身的疼痛不適由盆骨、股骨一路伸延到大腿外側,落到小腿位都一直有拉扯感,是1星期7天24小時每一秒都在痛,痛到生不如死!😭 我兒的誕生在我身體侵佔了大量空間,畢竟我兒是國際M碼,豆丁媽媽是XXS呀🫣 


產前的 me 一直是著國際碼XXS,孕期要著S,足足大咗2個碼,好恐怖呀🥲


產後坐月都仲係全身痛,卸貨後係輕咗10磅8磅,瞓覺時終於可以向左轉、向右轉,但,由於成個骨架撐鬆哂,依然全身痛到瞓唔好🥺


產後睇到自己嘅身型真係喊咗好多次😭 老實講,接受唔到自己咁,醜🥲 咁醜都post 係冇人迫我嘅,純粹做個記錄,日後個衰仔令我激氣時,拎出嚟俾佢睇,馬麻為佢做咗幾大犧牲🙌🏻


產後行路成隻企鵝咁左搖右擺 🐧隊友叫我唔好咁行🐥我都唔想嫁🥺 產後骨盆鬆弛,我都控制唔到自己做咗隻企鵝,所以要做 #盆骨修復 #紮肚 療程修復返,還我無痛身體,還我正常人的身體,還我原來的自己🩷 


另外,有啲人產後水腫比產前更腫,就是盤骨問題的影響,很多人產後都有脊骨歪同盆骨前傾問題,所以要紮肚修復骨盆呀!


產後愈早紮肚,修復的效果愈快愈好。坊間有說是產後四十幾日先紮肚,係因為產後身體唔岩位,客人有機會身體過敏,紮肚師要幫自己減低風險呀🙊 我是由中醫師睇住身體狀況,產後第4星期就開始紮肚。


我搵咗承治堂戴貝莎 @SALLYBSTALEC 中醫師為我進行紮肚療程。第一次紮肚前,戴醫師先為我把脈、擺返岩身體啲位、針灸,之後先紮肚。有時紮肚前會配合按摩油推肚風,推肚時會排氣💨 另外,戴醫師會結合印尼及馬來西亞紮肚方法,幫助身體修復得更好。我就痛症嚴重🥲所以,幾乎,每次,都係針灸+紮肚。


每次的針灸、物理治療、按肚、紮肚,全部都係由戴醫師一腳踢完成✅  本身大廈、醫館有中央冷氣,每次紮肚都預留咗冇冷氣嘅房,仲有暖風機整暖咗間房俾我,見戴醫師次次幫我紮肚都紮到全頭汗,都唔係幾好意思😅 但初初產後果排身體唔吹得冷氣,只好難為細心的戴醫師😂


一般來講,坊間嘅紮肚plan都係10日起,視乎個人需要。我就做了13次紮肚。盆骨縮返同孕前一樣的大小😆 腹直肌分離由2指變返埋哂喇❤️😭 我覺得個重點係個肚用得返力、改善腰痛、盤骨痛,個肚細返係bonus🫶🏻 孕前著23腰牛仔褲👖,孕期吹氣球咁🎈漲到42吋巨肚,再變魔術咁🪄依家著得番孕前著開的23腰👖真係好滿足😆


紮肚後,全身嘅水腫都開始排走。我又要講清楚:果啲唔係懷孕肥,係孕期水腫!產後一個月個雙下巴、手臂都仲係,好、可、觀,暫時都未有時間做運動🥲紮肚後果啲水腫都慢慢消退,見返條腰,逐漸做返原來的我💖


唔好諗住慳自己紮肚錢,留返啲錢做子女教育費。有健康嘅身體,先有精力照顧好BB,睇住啲小朋友日漸長大!將來唔會俾仔女嫌棄媽媽行到企鵝擺下擺下,運動會搵daddy參與都唔搵媽咪(唔覺意諗到好長遠添😂)


最後,講下小小優惠俾大家。紮肚每次收費 $1280/次,每次大約需要1.5小時,每次紮之前做視乎情況,做埋針灸同物理治療。收費比一般的價錢多啲啲,當做埋針灸、物理治療,又好似抵返😂另外,只要講得出係經我 Kat 介紹,或者睇完呢篇千字文嘅,都有9折優惠嫁!


👩🏻‍⚕️ @SALLYBSTALEC

📍 銅鑼灣 百德新街 2-20號恒隆中心23 樓2306-7室


#紮肚 #紮肚療程 #盆骨修復 #古法紮肚 #印尼紮肚 #馬來西亞紮肚 #中醫紮肚 #針灸 #產後修身 #新手媽媽
















You May Also Like

0 意見