【推廣】夏日親子活動 ☼『Q嘜親子廚神大賽』

by - 凌晨4:44

緊接著一連串的活動,
Q嘜現在舉辦第二屆『Q嘜親子廚神大賽』!
2013 Q嘜親子廚神大賽』由即日起至712(下午6時前接受報名,
請將您與小朋友的『親子美食照』(須包含『親子』及『食物』元素)e-mailqmark@redasia.com.hk。交齊資料後,大會會將照片上載到QFacebook專頁的相簿,只要分享Q嘜相簿內的『親子美食照』,即合資格接受評審甄選。



大會評審團將從所有合資格隊伍中,揀選19隊入圍參加複賽,連同得到最多Like的『網上最受歡迎親子美食照』得獎隊伍,組成20隊複賽入圍隊伍,參加721(星期日)上午於銅鑼灣煤氣烹飪中心舉行的『Q嘜親子甜品烹飪班』內進行複賽。

當日將即場選出最後10強隊伍參加817(星期六)下午於『美食博覽』中舉辦的『Q嘜親子廚神大賽』決賽。成功晉身複賽及決賽隊伍將可領取入圍證書,得獎隊伍將獲頒發獎狀。


參加的獎品超豐富!!!

50隊報名的Q嘜親子隊伍將獲贈『美食博覽』入場券2張及於817日『Q嘜親子廚神大賽』決賽現場免費換領Q嘜禮物包1份。

20強入圍隊伍除左可參加『Q嘜親子甜品烹飪班』外,更可獲贈稻香雙黃白蓮蓉月餅禮劵(價值HK$198)。

最後10強更各可獲得『Q嘜優質生活福袋』一個,包括:玩具反斗城HK$100現金券、京都念慈庵蜜煉川貝枇杷膏一瓶、Playtex兒童餐具套裝一份等,豐富既獎品等住您黎拎!!

Q嘜親子廚神大賽』冠軍更可額外獲得TGC煤氣座檯煮食爐(價值HK$3,180)及獎盃一座!!


有豐富獎品之餘,還可以享受親子樂,
實在太開心了,各位爸爸媽媽快D報名參加啦!!


截止報名日期為712日,比賽及報名詳情可瀏覽:



想了解Q嘜認證更多,可到Q嘜的Facebook網頁觀看:




You May Also Like

0 意見